El Chacarrón

4 de gen. 2007

Si us en recordeu, en una de les meves primeres entrades us vaig donar la direcció d'un video musical... Ho recordeu? Us faré memoria: Un tal Jesús Rodriguez, alias el "Koala" amb la seva cançó: "Opá yo viazé un corrá".

Vam tenir Koala hasta la sopa. Doncs aneu-vos preparant perquè arriba el nou fenomen d'aquesta any...

Ja us vaig dir que primer va ser El Fary amb el seu "TORITO BRAVO", desprès va venir Georgi Dan amb "LA BARBACOA", seguint-lo King Africa amb "LA BOMBA" i finalment el "Koala". Doncs ara el nou fenomenu, l'inigualable, l'insuperable.... Andy's Val Gourmet amb la seva cançó: "Chacarrón" també anomenada "Shark around"

Qui entengui la "lletreta" o me la pugui transcriure li toca un premi!!!!!

Aquí us deixo el link:


http://www.youtube.com/watch?v=l12Csc_lW0Q


Ei, ja em tornareu conterta. Penseu que hi ha premi!!!!!!

Salut.

8 comentaris:

Carme ha dit...

Ostres, nen!!! He intentat veure el "videoplic" d'aquest freaky però no he pogut. Només veure-li el caretu... no cal dir res més... Últimament només parles de freakies: que si el koala, que si el chacarrón, la espe...

Anònim ha dit...

A veure, diu així:

oooooooohuuu yehaaaaaa …. sea.. sou.. jhonn macarron.. yeah macarron nooon

Chacarron, Chacarron, Chacarron, Chacarron , ualuealuealeuale ualuelaelaellalea, alsualsualualauusualulus ,alsualsualualauusualulus... (repeat unas cuantas veces)

Chacarron, Chacarro, Chacarron, Chacarro,Chacarron, Chacarron... (repeats otras pocas de veces más)

Ya está, Pisc. Ara vull el meu premi!!

:D

raquel ha dit...

Hola Piscu!! Ke tal??? Això és un comentari en proves pq m'estik iniciant en tot aquest tema dels blogs. El teu està molt bé, genial!! No puc opinar sobre aquest Chacarrón, però ja m'informaré. Ta luek!!!

Carme ha dit...

Ja he vist el "videoplic" del chacarron. Mare meva!!! Que cutre, almenys el Koala, tenia lletra!!! Jjajaja!!!

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Ostres, jo q pensava q era la única que no actualitzava el blog en setmanes.....

Anel Salvadó ha dit...

Collons nano, super difícil entendre aquest tio. Um Mc Hammer mesclat amb el Tom Jones, però amb l'inimitable pronuncia de mossén Porrons.

No diu en algun moment "macarrón"?

Anònim ha dit...

hola, e vist el videoclip i es horroros, pero vui canviar el tema: Pots posar un link que vagi fins la web dels ptxanguerus?? es www.patxanguerus.tk , esque no tenim moltes visites i el bloc no el koneix kuasi ningu

Anònim ha dit...

Piscu, si vas a http://www.youtube.com/watch?v=pfElckgKbPE trobaràs la versió per a karaoke.
Ara... Qué vol dir? Ho sento, l'anglès no és el meu fort!
Peter