Grease. El musical.

17 d’oct. 2006

Aquest cap de setmana he anat a veure el musical de Grease a Barcelona (Teatre Victoria).

Realment és un espectacle bestial. Tot i que no sóc fan de la "peli" val molt la pena veure aquest musical. Bona escenografia, bona mùsica (sempre que t'agradi, es clar), bona posada en escena i per descomptat molts bons actors/actrius actuant, ballant i cantant en directe.

L'espectacle es "clavat" a la pelicula, escena per escena (les cançons són en espanyol, us ho recordo).

Si tinc l'ocasió repetiré. Segur que amb tanta gent a l'escenari i tant moviment em vaig perdre molts detalls.

Suposo que no vaig ser l'ùnic al que li va agradar el musical, ja que en acabar la gent es va posar de peu i va aplaudir una llarga estona, provocant els "bisos" que els actors "gustosament" (suposo) van fer.

En definitiva, si podeu anar-hi us ho recomano!

Ja em direu el que!


Si voleu més informació podeu visitar el web:

www.greaseelmusical.com

9 comentaris:

KidNova ha dit...

Dos posts en un dia...però que és això!!! T'has avergonyit de la teva mandra bloggera eh?

Per cert la Laura m'atabala per anar a veure això del grease, m'adormiré molt? Per on vas pillar les entrades? I el més important dura molt?

Anònim ha dit...

Grease 4ever, tant la peli com el musical!!! Unes autèntiques delícies. Visca el Zucko!!!

Piscu ha dit...

Mariquita,
és impossible adormir-te amb els galls que foten .... jajaja no no no es molt bestia t'agradara
(sempre q t'agradi 1 mica la musica i el ball)
les entrades les pots aconseguir a traves d la pagina web www.greaseelmusical.com.
Dura unes 3 hores amb mitja part inclosa de 1/2 horeta. pero et passaran rapides, fesme cas.

KidNova ha dit...

Ok hi anirem el 18! Ja os dirè com ha anat.

etaca ha dit...

Ja era hora que posessis algo diferent! i que tal els "triunfitos"?

Anònim ha dit...

Piscu, vull tornar-hi!!! Tinc el mono de GREASE (jo t'ho deixo caure..., jejeje)!!!

KidNova ha dit...

Jastà ja hi he anat!

Comentari al meu blog today.

Carme ha dit...

M'agrada molt Grease, però el teu comentari ja es fa cansino... Canvia'l, please!!! De bon rotllo, eh????

McTutacara ha dit...

Nin!! que la gomina ja s'ha asecat,un post nou, JA!!