Buscant la frase de l'any!

6 de set. 2007
Com diu el títol es busca la frase de l'any. Em proposo cada setmana posar una (o més) frases al blog (també podeu col.laborar enviant-me les frases que creieu interessants al meu e-mail , per si no tinc frase jo, basicament) i cada mes trierem la millor entre tots. A finals d'any (també entre tots) triarem la millor frase de l'any.

L'únic requisit que ha de tenir la frase és que ha de ser de caire curiós/graciós/caxondo. No valen frases tipus ... "pienso, luego existo". Estaria bé que fossin originals.

Per cert, si hi col.laboreu doneu la font, o sigui qui a dit la frase en qüestió.
Bé, no us atabalo més hi us doncs les dues primeres frases:

"Avui treballaré fins demà"
Autor: Xofer de l'ex-alcalde d'Alforja

"M'agraden les dones que mengen botifarra negra"
Autor: Miki Puig. Ex-cantant de Los Sencillos

2 comentaris:

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

"Els bombers estan treballant per evitar apagar el foc", Coia Ballester, Catalunya Informació.

La teva fillola Ariadna ha dit...

"No fagis això que ho faràs"